Sık Sorulan Sorular
1 - Sanal Mağaza Sisteminiz nedir?
Sanal mağaza sistemi, işyerimizin ürünlerini internet ortamında sitemiz üzerinden (http://www.denizlipazari.com.tr) müşterilerimize sergilediğimiz ve şuan için sadece havale ile satışını yaptığımız sanal mağaza ortamımızdır.
Sitemizin web adresi http://www.denizlipazari.com.tr dir, başka web siteleriyle bağlantımız yoktur.
2 - M.A Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazalarında hangi bayilikler vardır?
  1. TAÇ
  2. Karaca (KRC)
  3. Schafer
  4. Hobby Home Collection
  5. Özdilek
  6. Evita
  7. Soley
  8. Cottonbox Tekstil Ürünleri
  9. HKS Halı
  10. Jua Havlu - Bornoz Ürünleri
  11. Örtüm
  12. Elart
  13. Arnica Elektrikli Ev Aletleri
  14. Korkmaz Ev Aletleri
3 - M.A Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazalarında hangi ürünler satılmaktadır?
  1. Yatak Örtüleri Ürünleri
  2. Yatak - Baza - Başlık Ürünleri
  3. Uyku Setleri Ürünleri
  4. Nevresim Takımları Ürünleri
  5. Havlu - Bornoz Seti Ürünleri
  6. Yemek Takımları
  7. Çatal - Kaşık - Bıçak Setleri
  8. Kahvaltı Takımları
  9. Teflon ve Tencere Setleri
  10. Çaydanlık ve Çay Setleri
  11. Cam Setler
  12. Lisans Desenli Uyku Setleri
  13. Lisanslı Nevresim Takımları
  14. Bebek Uyku Setleri
  15. Pike Takımları
  16. Bambu Nevresim - Bambu Havlu Bornoz Ürünleri
  17. Yorgan - Battaniye - Yastık - Masa Örtüleri
  18. Pierre Cardin Nevresim Takımları
  19. Vitrin Süs Eşyaları - Hediyelik Ürünler
  20. Klozet Takımları
  21. Elektrikli Ev Aletleri
  22. Ayna - Telefonluk - Duvar Saatleri
4 - Sanal Mağaza Sisteminizde on-line alışveriş uygulama sistemi var mı?
Sitemiz üzerinde şuan Sanal Pos Hizmeti verilmemektedir. Müşterilerimiz, Türkiye’nin hangi bölgesinde olursa olsunlar istedikleri ürünleri sadece havale sistemi ile alabilmektedir.
5 - Sanal Mağaza Sisteminizde havale ile satış yapmak mümkün müdür?
Sanal Mağaza Sistemimizde aşağıdaki hesap numaralarından birine ürün ücreti havale edilerek satın alma işlemi gerçekleştirilmektedir.
Banka Hesap Numaralarımızı görmek için tıklayın
6 - Sanal Mağaza Sisteminizde para cinsi olarak hangi para biriminden satış yapılıyor?
Sitemizde satışı yapılan veya satışa sunulan her ürünün fiyatı TÜRK LİRASI (TL) üzerinden satışı yapılmaktadır.
7 - Sanal Mağaza Sisteminde kredi kartından ödemesi yapılan ürünlerde komisyon yada vade farkı var mıdır?
Sitemizden alınan/alıanacak her üründe komisyon ücreti veya vade farkı alınmamaktadır.
Ürün ücretini hesaba yatırma işleminde banka tarafından Havale Ücreti alınabilir. Bunun dışında site içerisindeki ürünlerin satış işlemlerinde komisyon veya vade farkı alınmamaktadır.
Örneğin, site üzerinden 100.TL lik bir ürün alındığında vade farkı ve komisyon tarafımızdan alınmamaktadır, bankaların çalışma sistemine bağlı olarak hesaba yatırılan havale işlemlerinde banka tarafından Havale Ücreti alınabilir.
8 - Sitede yer alan ürünlerin fiyatları KDV dahil fiyatlar mıdır?
http://www.denizlipazari.com.tr sitesinde yer alan bütün içeriklerin fiyatları KDV dahil fiyatlardır.
9 - Ürünlerde garanti var mıdır?
M.A Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazaları ve http://www.denizlipazari.com.tr üzerinden satılan her ürün garantilidir. Satılan ürünlerin arızalı ya da bozuk çıkması durumunda ürün garanti işlemi uygulanır.
Kullanıcı hatasından kaynaklanan ürünler garanti dışı kalabilir.
10 - Satın aldığım ürünün teslimatı nasıl gerçekleştirilecek?
Satışını yaptığımız ürünlerin teslimatı, anlaşmalı olduğumuz kargo kuruluşları tarafından kargo ücreti tarafımızdan ödenerek müşterimizin adresine gönderilmektedir.
M.A Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazaları, Kırşehir Merkezde hizmet vermektedir. Kırşehir ilinin dışında başka bir bölgeden satın alınan ürünlerin teslimat işlemleri şu şekilde gerçekleştirilmektedir.

Satın alınmak istenen ürün stoklarımızda var ise:
(Telefon ile Ürün Stok durumunu öğrenebilirsiniz.)

1 - Ürün kod numarasını ve ürün adet miktarı belirtilerek çalışmış olduğumuz Banka Hesap Numaralarından birine ürün ücreti yatırılarak satın alma işlemini başlatabilirsiniz.
Banka Hesap Numaralarımızı görmek için tıklayın

2 - Banka Hesabına yatırılan ürün ücretinin dekontunu aşağıdaki tel/faks numaralarından
(0386-213-07-71 – 0386-213-07-72 veya 0386-213-07-75) birine
Müşteri Adı Soyadı, Müşteri Adres Bilgileri (ürün teslimatı ve fatura bilgileri için) ve Müşteri Telefon Bilgileri yazılarak faks gönderilmelidir.
Dekont bize ulaştığında ürün aynı gün kargoya verilmektedir.

Ürün anlaşmalı olduğumuz kargo kuruluşları aracılığı ile ürün faturası kesilerek belirtilen adrese kargo edilmektedir.
Teslimat işlemi kargo servisi hizmetine bağlı olarak 1-3 gün arasında değişebilir.

3 - Adrese teslim edilmek üzere ürün kargo servisine verildiğinde müşteri (kargo alıcısı) ile irtibata geçilip ürünün kargoya verildiği bilgisi müşteriye bildirilir.
11 - Satın aldığım ürün(ler)de memnun kalmadığım ya da ürünün arızalı, kırık yada bozuk olması halinde ürünü iade edebilir miyim?
Memnun kalmadığınız ürünlerin değişimi aynı gün içerisinde birebir değiştirilirsiniz. Aldığınız ürünler üretici firmaları (fabrikasyon hataları) tarafından arızalı kırık ya da bozuk çıkması durumunda ürünü iade edebilir ya da ürünü birebir olarak değiştirebilirsiniz.
12 - Sitedeki herhangi bir ürünü telefon ile sipariş edebilir miyim?
http://www.denizlipazari.com.tr üzerinde satın almak istediğiniz ürünleri telefon sistemi ile sipariş vererek satın alabilirsiniz. Gerekli bilgileri müşteri hizmetleri yetkililerimiz size bildirdikten sonra, ürün ücretinin tarafımıza ödemesi yapıldıktan sonra ürününüz adresinize ek bir ücret alınmadan (kargo, nakliye ücreti) tarafımızdan gönderilecektir.
13 - Satın alınan ürünler kaç gün içerisinde müşteriye teslim ediliyor?
M.A Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazalarından satın alınan ürünler aynı gün içerisinde müşterilerine teslim edilmektedir. Ancak bulunduğumuz il dışından satın alınan ürünler kargo hizmeti aracılığıyla müşteriye teslim edilmektedir. Böyle bir durumda kargo hizmetine bağlı olarak ürün 1-3 gün arasında teslim edilmektedir.
14 - Satış sonrası işlemlerde müşteri hizmetleri ve teknik destek hizmeti veriliyor mu?
Satın alınan ürünlerin satış işlemi sonrasında müşteri hizmetleri desteği talep edildiği takdirde teknik destek hizmeti sağlanmaktadır.
Müşteri temsilcilerimize ulaşmak için
0386-213-07-71
0386-213-07-72
0386-213-07-75 telefon numaralarından birini
Pazartesi – Cumartesi 08:30 – 19:00 saatlerinde
Pazar günleri 12:00 - 19:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
Ya da bilgi@denizlipazari.com.tr adresine mesaj bırakabilirsiniz.
15 - e-bülten üyesi olmamın bana ne gibi faydaları olacaktır?
e- bülten üyemiz olduğunuzda, M.A Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazaları ürünlerinde yeni ürünler, indirimler ve kampanyalar gibi bilgi amaçlı iletiler (bilgi@denizlipazari.com.tr) belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize gönderilir. Sitemizi takip edemediğiniz durumlarda bilgi@denizlipazari.com.tr üzerinden bilgi iletileri alarak, e-posta adresinizden bizi takip edebilirsiniz.
16 - e-bülten üyeliğinden çıkmak istiyorum ne yapmam gereklidir?
e-bülten üyeliğinden çıkmak istediğiniz durumlarda, e-posta adresimizden (bilgi@denizlipazari.com.tr) ileti almak istemiyorsanız, yada üyeliğinizin sonlandırılmasını istiyorsanız, ileti konusu olarak “e-bülten üyelik iptali” ve ileti içeriği olarak üyeliği sonlandırılacak mail adres(ler)inin gönderilmesi yeterlidir. Sistem yetkilileri tarafından sizden son kez üyeliğinizin gerçekten e-posta sahibi tarafından yapılıp yapılmadığını doğrulamak için onay maili adresizine gönderilecektir.
Onay mailiniz tarafımıza ulaştığında sistem yetkililerimiz üyeliğinizin iptal işlemini sizin adınıza gerçekleştirecektir.
17 - İletişim formuna bırakılan iletilere tekrar geri dönüş yapılıyor mu?
Web tabanlı e-posta sistemi üzerinden bizlere gönderilen tüm postalar kontrol edilmektedir. Gönderilen iletilerin durumlarına göre geri bildirim yapılmaktadır.
18 - İnsan Kaynakları uygulamasına yapılan başvurular değerlendiriliyor mu?
İnsan Kaynakları uygulamalarına yapılan başvurular sürekli olarak kontrol edilmektedir. Yapılan her başvuru, insan kaynakları veritabanı sisteminde toplanmaktadır. Tercihlerimiz ve ihtiyaçlarımız doğrultusunda veritabanından bu bilgilere ulaşarak en güncel başvurular değerlendirilmekte ve başvuru sahibiyle telefon ile sözlü olarak iletişime geçilmektedir.
19 - Site içerisinde yer alan anket sistemi hangi amaçlar doğrultusunda uygulanıyor?
Web sitemizde yapılan anket uygulamalarında, ziyaretçilerimizin ve müşterilerimizin bizlerden beklentilerini tespit etmek, müşterilerimize daha kaliteli bir hizmet vermek için ziyaretçilerimizin ve müşterilerimizin görüşlerini öğrenmek için anket uygulamaları yapmaktayız. Yapılan anket uygulamaları sadece tarafımızdan değerlendirilmekte ve bu bilgiler ikinci yada üçüncü şahıs yada kurumlar/şirketler tarafında paylaştırılmamaktadır. Bilgiler gizlilik içerisinde müşterilerimizin görüşlerini önerilerini ve bizlerden beklentilerini tesbit etmek için yapılmaktadır.
Anket uygulaması sistemiyle ziyaretçilerimize ve müşterilerimize daha kaliteli hizmeti sunmayı hedeflemekteyiz.
Copyright © 2024 Denizli Pazarı Tekstil ve Züccaciye Mağazaları
Sitemizde yayınlanan bütün ürünlerin resimleri ve bilgileri katalog fiyatlarıdır ve ürünlerin yasal hakları kendi firmasına aittir.
Üreticiler kendi ürünlerindeki model, çeşit, desen ve fiyat değişikliği yapma hakkını saklı tutar.
Sitedeki tipografik hatalar bağlayıcı değildir.